reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Žáková

Zuzana Žáková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorého vyformovali negatívne skúsenosti a ja som vďačná za každú tú skúsenosť, pretože ma posunula a posúva vpred! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Rodičia a učiteľky budíček ! Na toto vás média neupozornia !

Zuzana Žáková

Rodičia a učiteľky budíček ! Na toto vás média neupozornia !

Denne nás slovenské média zaplavujú informáciami o katastrofách, nehodách, konfliktoch a nešťastiach. Niektoré z nich však nemuseli vzniknúť v okamihu, ale môžu byť aj výsledkom udalostí, ktoré niekto dlhodobo neriešil, prehliadal alebo zámerne utajova

  • 8. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 723x
  • 2
To dieťa so "sviečkou" pod nosom Vám nepoďakuje!

Zuzana Žáková

To dieťa so "sviečkou" pod nosom Vám nepoďakuje!

V uplynulých dňoch učiteľskou verejnosťou rezonuje návrh zákona, ktorý umožní zvýšiť počet detí na triedu. Rozhodla som sa Vám ponúknuť svoj názor na problematiku z pohľadu učiteľky materskej školy, ktorá vníma správu o stave školstva v tomto bode ako zavádzanie verejnosti. V správe sa uvádza, že sa plánuje zvýšiť počet detí na jednu učiteľku  na 12,5 detí. Aby aj verejnosť pochopila výpočet tohto „prepoleného" dieťaťa je potrebné vysvetliť, že na triedach sa striedajú 2 učiteľky /jedna dopoludnia a druhá popoludní /a tak 2x12,5 = 25 detí.

  • 17. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 830x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu